Montag, 19. April 2010

Deset nejhloupějších názvů hudebních skupin


1. !!! - Jediným způsobem, jak vyhrát tento žebříček, se ukázalo být popření všech existujících písmen a čísel. Prý se vyslovují „chk chk chk“, pokud vám to nějak pomůže

2. The Crucifucks - Stará kapela Steva Shelleyho ze Sonic Youth

3. Gay Beast - Nehrajou špatně, ale jejich název bych na tričku nosit rozhodně nechtěl

4. The The - Už v sedmdesátých letech byly takzvané „the názvy“ dovedeny k dokonalosti

5. Master Musicians of Bukkake - Tady je jeden z jejich inspiračních zdrojů. Ten druhý jsme jistě už všichni viděli :-)

6. 0=0 - Elektronický projekt s nulovými ambicemi

7. The Band - Dávní spoluhráči Boba Dylana

8. Danananaykroyd - Jsou z Kanady, to vysvětluje všechno. Jedni z největších rioterů na Pohodě (pokud nepočítáme Danko Jones a tornádo)

9. The Pains of Being Pure at Heart - Francouzi jim přezdívají „dobrosrdcaté chleby“

10. Casiotone for the Painfully Alone - Všechny emo kapely jistě závidějí


Dlouho očekávaný žebříček je tu podložen mnohaletým výzkumem, jakýsi vrchol tohoto blogu. Teď už to může jít jen dolů. Řazení je čistě subjektivní (jak jinak), výběr kapel je omezen tím, co znám.

Do první desítky se těsně nedostali další výtečníci (v abecedním pořadí):
- C-Murder
- The Depreciation Guild
- Does It Offend You, Yeah?
- Funeral for a Friend
- Handsome Furs
- Joe
- Mateřídouška
- Mudhoney
- Pink Freud
- The Who
- …a mimo soutěž můj nápad na revival band kapely Pixies pojmenovaný Chipsies

3 Kommentare:

  1. Na Who mi nešahej, ty przniteli šimpanzů!

    AntwortenLöschen
  2. Až teď jsem na to narazil. Dananananaykroyd už teda maj pomník, ale ta Kanada mě vytočila- Glasgow!

    AntwortenLöschen
  3. Ajaj, to je pravda! Spletl jsem si to tehdy asi proto, že ten herec je Kanaďan. Ale je možné, že to měli chybně i v oficiálním časopise Pohoda Festivalu, a já už jsem to potom neověřoval.

    AntwortenLöschen